ببین دارو زیاد تاثیر نداره
شیر رو کم کم بهش بده
حتما آروقشو دربیار
و موقع خواب باید بالا تر باشه سطح بدن و سرش
تو اینترنت سرچ کن
اکر زود باد گلوش درمیاد سریع نخوابونش بزار حالت ایستاده رو شونت بمونه حتی ۵ دقیقه ۱۰ دقیق
نکسیپد یا همون اس امپرازول
فاموتیدین
ولی همچنان بالا میاره، بعدهربار شیر خوردن یکبارم نه چندین بار بالا میاره
نکسید داد و شیرخشک رژیمی
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.