۵ پاسخ

ببین دارو زیاد تاثیر نداره
شیر رو کم کم بهش بده
حتما آروقشو دربیار
و موقع خواب باید بالا تر باشه سطح بدن و سرش
تو اینترنت سرچ کن
اکر زود باد گلوش درمیاد سریع نخوابونش بزار حالت ایستاده رو شونت بمونه حتی ۵ دقیقه ۱۰ دقیق

نکسیپد یا همون اس امپرازول

فاموتیدین
ولی همچنان بالا میاره، بعدهربار شیر خوردن یکبارم نه چندین بار بالا میاره

نکسید داد و شیرخشک رژیمی

سوال منم هست

سوال های مرتبط