ببر دکتر.
فقط شربت پلیوم پلاس 3سی سی هر8ساعت،پلارژین ضعیفه
شیرین بیان خوبه بپز ابشو بهش بده بخوره
عسل و آبجوش هم خوبه
ولی دکتر هم ببر تا دارو بده
شربت پروسپان
اگه سرفه خلطی داره احتمالا چرک داره گلوش چرک خشک کن باید بخوره
عسل با ابلیمو قاطی کن بده بخوره سرفه خوبه میشه زمان میبره خوب بشه
ببرش دکتر عزیزم اینجا هرکس یه چیزی میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.