۶ پاسخ

ببر دکتر.

فقط شربت پلیوم پلاس 3سی سی هر8ساعت،پلارژین ضعیفه

شیرین بیان خوبه بپز ابشو بهش بده بخوره
عسل و آب‌جوش هم خوبه
ولی دکتر هم ببر تا دارو بده

شربت پروسپان
اگه سرفه خلطی داره احتمالا چرک داره گلوش چرک خشک کن باید بخوره

عسل با ابلیمو قاطی کن بده بخوره سرفه خوبه میشه زمان میبره خوب بشه

ببرش دکتر عزیزم اینجا هرکس یه چیزی میگه

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی