من متنفرم از درد پریود
از اول بارداری داشتم
همین الانم دارم
یعنی بدترین درد دنیاست
فکر نمیکنم دیگه دردی بدتر از درد پریود داشته باشیم
زایمان طبیعی هستی؟
راه برو دوش آب گرم بگیر اسکوات بزن
از علائم نزدیک شدن به زمان زایمانه
اگه که سزارینی هستی دکترتو بگو بهت دارو میده تا بخواد سزارینت کنه
ولی اگه طبیعی هستی
اسکات بزن
دوش آب گرم
پیاده روی
ممکنه هفته دیگه زایمان کنی ممکنه ۴۰ هفته زایمان کنی
در هر صورت وقتی از ۳۷ هفته گذشتی دیگه اماده درد های زایمانی باید باشی تا ۴۰ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.