خانما من خیلی درد پریودی دارم

۴ پاسخ

عزیزم علایم زایمانه

برو بیمارستان اگه خیلیه

بهتر میری زایمان میکنی راحت میشی

شاید وقت زایمانته خب

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد