۳ پاسخ

منظورت فسوویت؟

بیسکویت اصلا مفید نیس برا نوزادا بجاش سرلاک و فرنی بده

اونا برا نی نی هایه حساسیت به پروتئین گاوی هست اکثرا ... چرا بیسکوییت سرلاک نمیدی؟

سوال های مرتبط