۳ پاسخ

من نزدیک یکسالع نمیرم بمونم خونه مامانم میرم با شوهرم برمیگردم بچهام دیونع میکنن از دوری باباشون

واقعا منم همینه بیچارم کرده

من میرفتم خونه مامانم ی هفته اینا میموندم دخترم اییینقد جدیدا اذیت میکنه ایینقد اذیت میکنه ک مامانمم مثل نخابه مریض میشه سردرد... نمیرم دیگه زیاد این هفته دوشب موندم کل دوشب نخابید تا صب گریه کرد واقعا روانیم کرد سعی میکنم دیگه زیاد نرم میرمم نمونم ن اونجا هیج جا واقعا روانی شدم

سوال های مرتبط