من تو ۳۰هفته رفتم گف وزنش ۱۳۰۰خوبه؟

۷ پاسخ

عزیزم هفتت پایینه تا موقع زایمان بیشتر میشه انشالله

هفته های آخر بیشتر وزن میگیره نگران نباش به تغذیت برس

کمه عزیزم من 31هفته 2013بود

نه بابا خوبه تو نت و گهواره هم همینو زده

من ۲۸هفته ۱۲۰۰بود بنظرم برای شما یکمی کمه حدااقل ۱۵۰۰باید میبود

یکم کمه من ۲۸هفته و ۶روز رفتم ۱۳۵۰بود

یکم کمه

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی