من ۱۵ هفته عصب کشی کردم
دندون پزشک به من گفت سه ماهه اول اصلا نمیشه اگه تونستی تحمل کنی تا اخر بارداری بهتره انجام ندی اگر نه سه ماه دوم بیا انجام بدم برات ولی به متخصص زنان نگفتم نمیدونم اونم همین نظرو داره یا ن
من جای تو باشم بعد بارداری میرم
این سوال منم هست دو دندونم خراب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.