دوستان از چند هفتگی میتونم دندون و عصب کشی کنم؟

۴ پاسخ

من ۱۵ هفته عصب کشی کردم

دندون پزشک به من گفت سه ماهه اول اصلا نمیشه اگه تونستی تحمل کنی تا اخر بارداری بهتره انجام ندی اگر نه سه ماه دوم بیا انجام بدم برات ولی به متخصص زنان نگفتم نمیدونم اونم همین نظرو داره یا ن

من جای تو باشم بعد بارداری میرم

این سوال منم هست دو دندونم خراب شد

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌ونهم بارداری