من دادم مال سرماخوردگی و آنفولانزا س . خوبه . من همیشه بچه ها سرما میخورن از این میدم
خیلی خوبه من فقط همین شربت رو بچم جواب میده حتی پلارژینم خوبش نمیکنه منم 2 نیم یا 3 سی سی میدم
دکتر داد برا بچه من
منم برا پسرم خریدم
این دیفن هم داره خیییییلی عالیه
من زیاد میدم خیلی خوبه
اره عزیزم
من دادم عزیزدلم سرما خوردگی به همراه استامینوفنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.