من اصن نزاشتم ازون روز اول کمپرس گرم گذاشتم ملایم شد راحت پاشو تکون میداد
من دو سه ساعت یکبار گذاشتم
کلا هم چهار پنج بار گذاشتم
فرداش حتی کمپرس گرم هم نذاشتم چون نه باد کرد نه گوله شد
خداروشکر دخترم اصلا تب اینا نداشت اذیت نکرد
هر چند ساعت نیست کلا بزار سرد شد بردار باز سردیش رفت بزار رو پاش
کلا باید بزاری دگ عزیزم چند ثانیه بزار هعی بردار استراحت بده دوباره بزار،برای تب هم تن شویی کن فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.