منم قدامی هستم از هفته ۲۰ فهمیدم حتی الانم کم میفهمم😅
عزیزم قدامی که خیلی زوده برای حس کردن.
بنظرمن ربطی به جفت نداره،
منم قدامی بودم میگفتن تا۶ماه حس نمیکنی،ولی از۱۶هفته حس میکردم،بعدتوهفته۲۰بودم هعی میگفتم داره تکون میخوره کسی باورنمیکردتااینکه دست خواهرشوهرموگذاشتم روشکمم ودهنش ازتعجب بازمونده بود،خلاصه جنین تاجنین فرق داره یکی دیریکی زود،ولی اینکه میگن خلفی زودهست وقدامی دیربنظرم اشتباهه،ربطی درکل نداره🙂❣️
عزیزم من ۲۲ هفته به بعد حس کردم خیلی زوده
مگه چند هفته ای
هنوز کوو
من جفتم قدامیع هنوز خوب حسنمیکنم چند روز ی بار ی حرکت میفهمم ازش
من خلفی هستم و هنوز هیچی حس نکردم عجله نکن🤣
زوده عزیزم از 19 هفته ان شاءالله کم کم حس میکنی
منم قدامیه از ۲۰ هفته تکوناشو حس کردم
من تا الان حس نکردم جفت قدامیه دیر حس میشه گاهی مثل ی حباب همین
من جفتم قدامیه تازه دوسه روزه یکم حباب حس میکنم اونم خیلی ضعیف
خب جفت قدامی باشی دیرتر احساس میکنی.
منم جفت قدامی هستم. هفتهی ۲۲، ۲۳ حس کردم
عزیزم خیلی زوده برای حس کردن حرکات
عزیزم جفت قدامی دیرتر حس میشه من بااینکه جفتم خلفیه هنوز هیچی حس نمیکنم
زوده تا ۲۰ هفته ۲۲ هفته حس میکنی
مخصوصا اگه بارداری اولت هست منم هنوز هیچی حس نمیکنم نگران نباش
@nini_1405. گروه بارداری در روبیکا 🎀 🤰
زوووده هنوز
جفت قدامی از خلفی دیرتر حس میکنه تکونارو
تازه جفت خلفی رو میگن از هفته ۲۰ ب بعد حالت نبض و حباب ترکیدن حس میکنن
من الان وارد ۲۰ هفته شدم مث حباب ترکیدن حس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.