۵ پاسخ

مگه تو سونوها جفت نزده .
چون زوده بزرگتر بشه خودش نشون میده

زوده منم هنوز حس نمیکنم

خب زوده من ۱۸هفتم هنوز هیچی احساس نمیکنم انگاراصلا باردارنیستم

تو سونو آنومالی معلوم میشه جفت تون چیه

خب عزیزم الان زوده از هفته۱۸به بعد

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ویکم بارداری