۳ پاسخ

واقعاااا شرح‌حال من😓همش میخوام خودمو کنترل کنم باز ی جاهایی نمیتونم

هر چی جیغ بکشی بدتر میشه باید خنثی باشی

این سن اینجورن واسه من فقط جیغ میزدن اونم دوتا
البته الآنم سه سال شدن بدتر شدن

سوال های مرتبط