عزیزم باید تموم وقت و هواس تو بذاری رو بچه. جایی نری. باید کاملا در آرامش بچه اگ خطا داد عصبی نشی. من دوماه گرفتم. تازه چند روزه داره یه ذره همکاری میکنه. بازم خطا داره.
یه هفتم بشین توی خونه جایی نرو
عزیرم خب آمادگیشو ندارهههه
بزار تا ۳ سال هروقت اعلام کرد ببرش الکی نه خودتو تسته کن نه اونو
من پسرم خودش با پوشک میرفت توی دستشویی
دیگ نمیزاشت پوشکش کنم
یه بارم خطا نداشت
و منی که هنوز جرعتشو ندارم
خیلی برام سخته میدونم خطا بده عصبی میشم چون تازه خونه رو شستم چیدم
من الان ده روزه دهنم سرویسه کمر برام نمونده. 🤕
تاپیک ترک پوشک بخون عزیزم
عزیزم من یه هفته خونه موندم بازش گذاشتم هر نیم ساعت بردم دستشویی بعدش کم کم تایمشو بیشتر کردم هر یه ساعت بعد هر دو ساعت دیگه کم کم یاد گرفت اوایلش خطا میده ولی خودش یاد میگیره پسر من بعد 15 روز خطا نداد الان ۳ ماه بیشتره که گرفتم
تاپیک منو بخون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.