کیک دخترم چطور بود🌙😍

تصویر
۸ پاسخ

کیک تولددخترمن باب اسفنجی بود خودم درست کردم دوروز زمان برد

تصویر

درخواست دادم درخواستمو قبول کن عزیزم

تولدش مبارک انشالله جشن فارغ‌التحصیلی بگیرین براش

متن نوشتنه دست خطش بد بوده

خوبه عزیزم
مبارکش باشه

مبارک باشه ،کیک پسر منم اینشکلی بود

تصویر

مبارکش باشه عزیزم 😍

مبارکه گلم خیلی قشنگه خودتون زحمتش رو کشیدین؟

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتافرشته مامان مامان دوتافرشته ۱۵ ماهگی
مامان ♥️🧿²girls🧿♥️ مامان ♥️🧿²girls🧿♥️ ۲ سالگی
مامان باوان مامان باوان هفته ششم بارداری
مامان شرین🍯🌻 مامان شرین🍯🌻 ۱ سالگی