کیک دخترم چطور بود

فرزند پروری کودک شیرخشک مای بی بی

تصویر
۸ پاسخ

سلیقه ایی گلم مبارکش باشه من این طرحی واسه بچه یکساله نمیپسندم

خوشگله...ولی بخاطر اسم دختر که ماه داره سال دیگه نم ماه بذار...من میخام واسه پسرم تم‌ماه بذارم

مناسب یکسال نیس

خودش چندتا طرح دخترونه نداشت پیشنهاد بده بهت؟

خیلی قشنگه😍

خشگل گلم چند تا مهمون داشتی
کیک کیلو چند گرفتی ؟؟

خیلی قشنگه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتافرشته مامان مامان دوتافرشته ۱۵ ماهگی