برای بچه های ۴۰۵ به بعده
فک کنم 1405ب بعد باید باشن
بچهای متولد ۱۴۰۵ ب بعد
بچه باید متولد ۱۴۰۵ باشه
بنظرم برا بچهای که از پنج فرودین ۱۴۰۵ به بعد دنیا میان
نوزادمتولد۱۴۰۵ تعلق میگیره
هیچی نمیدن فقط الکی حرف میزنن
به همه دهک ها داده میشه؟
فکر کنم برای دهک های پایین میدن اگه هم بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.