سلام خانما
ذخیره تخمدان ۰/۸ خوبه؟؟
خیلی نگرانم🥲🥲🥲

۲ پاسخ

با کمترم باردار شدن من دیدم

نه عزیزم خیلی کمه

سوال های مرتبط