۱۶ پاسخ

تنها علامت من از بارداری پریود نشدن😂😂

من..گاهی خودمم یادم میره باردارم

من انقد هیچیم نیست فک نمیکنم حامله باشم همش حس میکنم خواب دیدم😂

من👋
🫠

من از اول هیچ علائمی نداشتم حتی حالت تهوع هم نداشتم فقط بعضی اوقات یکم دل درد و کمر درد اونم تو این هفته ها اومده مگرنه هم هفته تو بودم اونم نداشتم

منم علائم بارداری ندارم اللته اینکه باردار نیستم هم بی تاثیر نیست

من👌👌 من تا صبح✌️

من🖐️😅
فقط گاهی ویار ترش میکنم

حاظر😂🥲☝🏻

من😂🖐

من😂😂البته تازگی ها از بوی پیاز داره بدم میاد اما نه در حد حالت تهوع😄 هنوز هیچکس نفهمیده باردارم

من😃😂

من 🖐️😂😂

مننن🫣🦦

من 🖐️
البته حامله هم نیستم 🤭

من🤷🏻‍♀️😂

سوال های مرتبط