۵ پاسخ

هر‌موقع ول کرد ی سینه رو، اروغش رو بگیر و از سینه دیگه بده... تخلیه سینه دو ماه ب بعده فکر کنم .

نه عزیزم بایدتخلیه کنی اولش آبه اخرش چربی قشنگ تخلیه که شد دوباره اون سینتو بده

پونزده دقیقه اول اب هست بعد چربی
سعی کن از هر سینه نیم ساعتو شیر بدی
و دفعه بعدی از سینه ی دیگه بدی

کم کم باید ۲۰ دقیقه هر سینه رو بمکه
اگه شیرت زیاده هر بار یه سینه رو بده
باهم تخلیه نکن

خودش سیر بشه سینه رو ول میکنه یا میخوابه زیر سینه

سوال های مرتبط