خانوما😨😭
نوشته مایع امنیوتیک کمتر از حد نرمال یعنی چی؟

تصویر
۱۵ پاسخ

آب دور بچه من تو سونو رشد ک 32هفته رفتم 19بود بعد دو هفته شد10 رفتم دکتر گف آب بچه کمه و هر هفته تحت نظر بودم .نمی‌خوام نگرانت کنم ولی خطرناکه تخت نظر دکتر باش من دوهفته زودتر بچمو ب دنیا آوردم .خدایی نکرده آب دور جنین کم بشه ممکنه جونشو از دست بده .برو دکتر بهش بگو و سعی کن هر هفته و هر چند روز بری و ببینه چون اگ اتفاقی برا بچت بیوفته دکتر عین خیالش نیس دکتر من هر هفته میرفتم کلی هم وسایل و مایعات میخوردم آب دور بچه نمیرف بالا لب مرز10بود دکتر میگف هفته بعد بیا باز بالا نمیرف آخرش الکی گفتم فشارم می‌ره بالا چون من زحمت میکشم اون میگ هفته بعد بیا ممکنه بچه من از بی آبی جونش ب خطر بیوفته دکتر آخرش میگ نمیدونستم یا میگ مایعات زیاد میخوردی دیگ

خیلی کمه ۷ نیم باید زیر ۱۰ نباشه آب و مایعات فروان بخور بچه به خشکی بیوفته زود برش میدارن

یعنی مایع دور جنین کمه
احتمالا بستریت کنن
یا شایدم ختم بارداری
ولی خب هفتت بالاس جای نگرانی نداره اصلا

آب دور جنین زده ۷ زیر ده خطرناکه بچه میوفته تو خشکی 😑

مایع عددش ۷هس کم شده...ممکنه ختم بدن...ممکنه هم باسرم و آب خوردن جبران شه

آب دور جنین نباید کمتر از ۸ بشه از شما ۷/۷ هست از حدی ک نباید کمتر بشه کمتر شده ،باید ببینی دکترت چی میگه

اب دور جنین 7 هست کمه
زودتر ب دکترت نشون بده

یعنی اب دورش کمه دیگه

اره کمه.سرم میزنن که بیاد بالا

بیشترمایعات بخور که اب دورجنین اوکی بشه

یعنی مایعات زیاد بخور بره بالا مال منم کم شده بود، اگه دیابت نداری هندونه زیاد بخور ، آب و … ممکن هم هست دکتر بهت سرم بده بیاد بالا

هندونه و اب زیاد بخور دکتر بهت سرم هم میده

یعنی باید از خودت و نی نی بیشتر مواظبت کنی مایعات مصرف کنی و استراحت کنی که زودتر آب دور نی نی زیاد بشه

اب بخور
هندونه بخور اگه قند نداری
دلستر بخور اگه قند نداری

فکر کنم زودتر زایمان بدنت به خاطر اینکه بچه کاریش نشه بازم از دکترت حتما بپرس

سوال های مرتبط

مامان دیانا💓 مامان دیانا💓 ۸ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی