۵ پاسخ

من روزی ی میل میدم

هیچی نمیشه عزیزم این دارو چیز ضرر داری نیست اصن
دکتر پسرم میگفت خیلی مفید هم هست مثل اینه که ما ماست پروبیوتیک میگیریم میخوریم برامون خوبه اینم اینجوریه
۱۵ قطره دادی شاید زودتر شکمش رو نرم کنه
من دکتر میگفت اگه نیاز شد روزی سه بار هم میتونی بدی همون ۱۵ قطره
ولی در حالت عادی ۱۰ قطره بده . پنج تا صبح. پنج تا شب

رو بعضی ها ک اصلا تاثیر نداره. خیلی هم بخواد اثر کنه اونم با یکبار اینه که اسهال بشه

ی بار اشکال نداره
صبح و شب ده قطره بده

هيچيييي
من عر ١٢ساعت ١٠ قطره ميدم

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی