۴ پاسخ

از ۷ ماه میتونی له کنی بری یا فرنی هم توش بریزی بدی. من که خیلی میدمهفته ای سه چهار بار راحت میدم شیرینه پسرم دوست داره. ولی واسه بچه شما الان زوده از ابندای ۷ ماهگی میتونی

من موز میدم در حد یه بند انگشت با چنگال له میکنم و میریزم توی اوتمیل
خیلییی دوست داره

دکتر دختر من وقتی نوزاد بود می‌گفت موز مجاز نیست تا یک سال
باز یکی دیگ میگه از ۷ ماه به بعد
به نظر من بهتره طبق نظر دکتر خودش هر چی میگه انجام بدی

نه فعلا موز ممنوعه گلم

سوال های مرتبط

مامان سویل🫀👼 مامان سویل🫀👼 ۱۱ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی