من بیست و هشت هفته سونوی رشد نرفتم مگه سونوی رشد و وزن با هم یکی نیستن؟ از ماما پرسیدم گفت یه دونه سونو مونده اونم سونوی رشده
من ۲۵ هفته و سه روز سونوی رشد دادم
از ۲۴ هفته تا ۲۸هفته میتونی بری باید بری آزمایش قند
۲۸یا ۳۰ هفته هم باید بری سونو وزن یا همون رشد
ازمایش قند از ۲۴تا۲۷هفته
سونو رشو ۲۸تا۳۲
بستگی به بچه داره من هر دو هفته یه بار میرم .برای رشد چون رشدش میگه کمه .
۲۴ هفته میتونی برا ازمایش گلوکز بری
۲۸ هفته سونو رشد
۳۵ هفته سونو وزن
۲۵ هفته آزمایش گلوکز
آزمایش ۲۶تا۲۸ هفته گلوکز ،سونو ۳۰ هفته رشد من که تحمل نکردم تا ۲۶ هفته یه بار دیگه سونو دادم
۲۸ هفته سونو پایه رشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.