وقتی تب داره یه ظرف بردار آب ولرم ک ب گرمی بره بریز داخلش دو سه قاشق نمک حل کن پارچه بزن داخلش بچلون نم دار شد بذار پهلوها و کشاله های رونش
اگ بیداره تو تشت آب ولرم ک ب گرمی بزنه بریز دو سه قاشق نمک حل کن بذار داخلش بشینه ک تا پهلوها تو آب باشه تا نیم ساعت
دختر منم قدش ۷۵ولی ریزه میزه دیده میشه
حتما تو مطب ویروس گرفته
ویروس گرفته تا چهار پنج روز تبم اگه داشت طبیعیه
پوشکش نکن
پروفن بده
دختر منم ۳ روز طب کرد بعد علایم سرماخوردگی داشت ولی تبش تا ۳۷و نیم یا ۳۷ .۸ میرفت
عزیزم نگران نباش بچه هاهی مریض میشن خوب میشه ایشالا
پیازا چیه 🤔استامینوفن بده
ویروسه
انشالله زودی خوب میشه عزیزم
با آب ولرم پاشویه اش کن
عزیزم منم دخترم ۱۰کیلوئه همه میگن لاغره ولی اصلا من حرص نمیخورم چون بچمخوش خوراکه هرچیم بزاری پیشش میخوره سیر بشو هم نیست چشش نزنم ولی همین لاغره من حرص نمیخورم وقتی میبینم میخوره حرص نمیخورم
شاید ویروسه دختر منم یهوو تب کرد چهارروز تبش ۳۹ یا ۴۰ بود بعدش دونه زد یدنش خوب شد رزوئلا گرفت بود
من وقتی می ببینم دخترم تب داره سریع قطره استامینوفن اول میدم بعدچند دقیقه شیاف تب بر میزارم هرشش ساعت یا۸ساعت شیاف میزارم هر۴ساعت قطره استامینوفن میدم
براش دانه به دم کن بهش بده خوبه و بهش ناهار سوپ بده ضعیف نشه عزیزم انشاالله که خوب بشه زود
ی سوال دیگ ماشااع خیلی قد بلند دیده میشه قدش چند؟
الهی خدا سلامتی بده
فقط تب میکنه؟
دخترمنم کلازیادوزن نمیگیره. ۱۶ماهشه ۸ کیلوهست
شاید تو مطب ویروس گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.