۱۲ پاسخ

اولش که خوندم گفتم مردم همه پول دارن فقط ما بیپولیم ای خدا آیفون ۱۸ کی اومد که خریدن😂😂😂😂🙄🙄🙄

🤣🤣🤣🤣 وای گفتم چه باکلاس ۱۸پرومکس داره دخترش

منم خیلی جدی میخواستم بگم هنوز نیومده🤣

دهنت سرویس😂😂😂

نمیدونم عزیزم گوشیش گرونه ما که توان خرید نداریم خوش بحالتون 😂😂😂

پس همونه 🤣

حالا من با خودم دارم میگم کی ۱۸ اومد🤣

🤣🤣🤣🤣

احتمالا باطری پرومکس تکون خورده بخاطر ضربه واسه همینه .نکه نی نی ها با ملاطفت با وسیله ها رفتار میکنن 😂

عزیزم خودتون نباید دست کاریش کنین ببرینش پیش متخصصش

پسر منم داره😂😂حالا مشکلش چیه

ای دهنت من با دقت داشتم می‌خوندم 🤣

سوال های مرتبط

مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی