۱۰ پاسخ

بستگی به هوای شهرتون داره دیگه

بستگی داره به هوای شهر و دمای خونتون ما هنوز شهرمون یکم سرده

من که با رامپر و زیردکمه تو خونه میذارمش
بیرونم تیشرت شلوارک میپوشونم

سمت ما خیلی گرمه کولر میزنیم و معمولا رکابی تنشه
یا تیشرت شلوارک
میبرمش حموم فقط بلوز و شلوار تنش میکنم

من تی شرت و شورت تنشه..شبا شلوار

امروز مشهد یکم خنکه بادی آستین کوتاه با شلوار،‌روزایی که گرمه رامپر یا بادی شلوارک

هوا گرم شده خیلی، من رکابی بادی تنش میکنم، رامپر، بادی استین کوتاه، شلوار که اصلا تنش نمیکنم

تی شرت شلوار...یا رامپر خیلی خوبع

الانک هوا گرمه..اگ میترسی بازم ی استیندار با شلوار..

تب هواگرمه هواهم روبه گرماس رامپربپوش

سوال های مرتبط