۸ پاسخ

برا اینکه بچت رفلاکس داره

بچه من رفلاکسیه از الان خروپف میکنه🥲
ی جاهایی صدا تراکتور میده

وای بچه داداش منم همینقدی ک بود قشنگگگگ خر و پف میکرد و رفلاکسی هم نبود، ارثیه معمولا شاید سرش خرابه ..

ای ننه توخواب بخورش

بچه منم دیشب خیلی خرو پف میکرد

😂😂شاید بینیش پره و اگه رفلاکس داره طبیعیه

رفلاکسیه؟بعضی بچه ها خر و پف میکنن 🤣🤣🤣

حتما گردنش رو بد گذاشتی رو بالشت منم وقتی بد میذارم همینطوری میشه سرشو جا به جا میکنم درست میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی