۳ پاسخ

سوال منم هست

سوال منم هست

بادام درختی رو بشکن بذار تو آبگرم پوست قهوه ای رو بکن قسمت سفیدش رو رنده یا پودر کن با آب جوشیده سرد شده بذار روی گاز ی جوش بزنه من ی دونه بادام دفعه اول با دو قاشق آب و اندازه ی نخود نبات هم ریختم توش هم زدم یکم غلیظ شد دادم به نی نی آرد برنج نریختم

سوال های مرتبط