۴ پاسخ

پس چرا داروخونه های شهرما گیر نمیاد👀🙁
من بجاش گیگوز ۲میدم
ترکیباتش عین پُرونوترا هست

اره پری روز خریدم دولتی ۲۵۶تومن

آره عزیزم من واسه دخترم پرونوترا میدم
قیمتشو ولی نمیدونم همسرم میخره

من‌گرفتم‌دخترم نخورد🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ همرو میده بیرون

سوال های مرتبط

مامان آسنا. آتنا مامان آسنا. آتنا ۶ ماهگی