عزیزم احتمالا رفلاکس داره،دختر منم چندوقتی هست اذیت میشه موقع شیر خوردن و گریه میکنه من سعی میکنم بیشتر خوابیده بهش شیر بدم،تشک انتی رفلاکس داره میزارمش رو اون میزارمش رو پام مثل قبل شیر میخوره ولی تو بغلم که شیر میخوره بعد دو سه دقیقه گریه میکنه،شماهم امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.