مامانا که سر در میارین میشه آزمایش منو تفسیر کنین

تصویر
۳ پاسخ

خوبه ولی باز رعایت کن

قند ناشتا ت لبه مرز هست

قندت لب مرزه،،شیرینی و قند نخور،،رعایت کن،،نوشابه و آبمیوه مغازه که قند مصنوعی دارن نخور

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد🐣🩷 مامان جوجو ممد🐣🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۳ ماهگی