اگه قند دیابت نداری بخور ولی خب بازم زیاده روی نکن درحد یکی دوتا خاج بخور
همه چی به اندازه خوبه
.......
من خوردم بهم گفتن در حد یه قاچ اشکال نداره چون هم نمیدونی بچه چیه هم اینکه بعد بچه به دنیا بیاد چون گرمه زردی میگیره بچه
نه خوبه
چرا بد باشه فقط به خاطره قندش زیاده روی نکن
ملون چيه
اره بابا همه چی خوبه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.