بچها ملون خوبه ت بارداری ؟

۸ پاسخ

اگه قند دیابت نداری بخور ولی خب بازم زیاده روی نکن درحد یکی دوتا خاج بخور

همه چی به اندازه خوبه

.......

تصویر

من خوردم بهم گفتن در حد یه قاچ اشکال نداره چون هم نمیدونی بچه چیه هم اینکه بعد بچه به دنیا بیاد چون گرمه زردی میگیره بچه

نه خوبه

چرا بد باشه فقط به خاطره قندش زیاده روی نکن

ملون چيه

اره بابا همه چی خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد