سلام خانمها ژله ت بارداری خوبه یان

۵ پاسخ

اره دوستم میگه من می‌خوردم

بد نیست خوب هم نیست ولی شکرش زیاده اگه هوس کردی بخور نوش جونت ولی مراقب باش عزیزم

برای دیابت خوب نیست اگه داری

من ک خوردم

فکرنکنم مشکل داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان نایف مامان نایف هفته دوازدهم بارداری
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نایف مامان نایف هفته دوازدهم بارداری