اخی عزیزم منم دقیقا مثل شما هستم ولی دختر من اصلا غذا نمیخوره
دیروز خواستم از شیر بگیرمش از صبح بهش ندادم تا ۹شب دیگه تحمل نیاورد دیوونه کرده بود چون غذا نمیخوره گفتم العان میمیره از گرسنگی دیگه مجبور شدم بهش بدم
پسرمنم همینه دیروز بهداشت برم گفت زینک بده اشتهاش خوب میشه خداروشکر یه خورده انگار بهتر شده کم میخوره اما نسبت به قبل بهتره ارشیر هم یکم فاصله گرفته
همین الان تا هوا گرم نشده باید بگیری چون اسهال استفراق میگیره من یه ماهه گرفتم خیلی خوب غذامیخوره یه هفته سختته بعدش عالی میشه
دختر منم همینجوری بود از شیر گرفتمش خداروشکر غذا میخوره
دخترم شیر خشک میخورد فک کنم سه هفته ایی هست نمیدم غذاخوردنشم بهتر شده
خوبه 20ماهگی زود نیست نگران نباش
اشکال نداره بچه من 1 سالو 5 ماهگی از شیر گرفته شد.. صد البته غذاس بیستر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.