۱۴ پاسخ

دختر منم ۵ ماهگی همین بود مال منم ریزه‌میزه اس بابا مگه ما آدم‌بزرگا هممون چاق و هیکلی هستیم؟🫤خو هرکسی‌ساختار بدنش یه جوریه .از نظر مردم بچه باید خرس باشه که به نظر من اشتباهه .من خودم بچگی خیلی تپلی بودم تا قبل حاملگی همش غصه اضافه وزن و میخوردم .تو فکر کن اگه بچه ات چاق میبود در اینده حسرت‌لاغر هارو میکشید

دارو رفلاکس بده

پسر من ۹ماهشه ۸کیلوعهه تازه

کمه؟ دختر من ۸ ماهگی ۷۵۰۰ بود

خوبه ک

منم دخترم الان آمپول چهار ماگیشو زدن ۶۱۰۰ هست یعنی کمه البته بهداشت دکتر میگه عالیه نمودار بالاست

دختر من هم تو خواب بهتر شیر میخوره

بنظرم وقتی میخوای شیرش بدی هیجانات دورش رو کم کن
حتی اگه باباش راه میره تو خونه اون دقیقه ای که داره شیر میخور۶ اون دور اطراف نباشه
وقتیم شیر نمیخوره سه ساعت یا ۴ ساعت گذشته به کمک پستونک شیرش میدم چون عادی شیر نمیخوره، پستونک میذارم دهنش وقتی داره میمکه با شیشه شیرش جاش رو عوض میکنم

پسر من دو روز دیگه پنج ماه تمام میشه وارد ۶ میشه ۶۱۰۰

خوبه ک پسر من 7ماهشه ، 7کیلوعه

دختر منم ۴ ماه ۷ روزشه ۶۳۰۰ اختلاف زیادی با آراز نداره

غذا بده دیگ

شاید رفلاکس پنهان داره که وزن نگرفته

منظورته کمه؟؟بچه من ۷ ماعگی ۷ کیلوعه

سوال های مرتبط