دختر من ۵ماهگی ۶۴۰۰بود
پسر من ۸ ماهشه هفت کیلوعه
وزنش عالیه خیالت راحت
چطور گفته کمه..دختر من ۷ ماهگی ۷۳۰۰ بود
خانوما وزن دختر با پسر فرق داره تو بهداشت مگ نمیگن بهتون؟
خیلی نگرانم وزنشم شیرخودمو ک اصلا نمیخوره بهش میدم جیغ میزنه
دختر منم پنج کاهشه وزنش5 هست چکار کنم بردم دکتر گفت باید ازمایش بده
وزنش که خوبه پسر من تو ۷ ماهگی ۷ کیلو بود حالا وزنو ول کن ففط سیبیلا😄😄😍😍😍😍
غذا کمکی میدی؟شروع کن
تو شش ماهگی فرزند پسر باید ۸کیلو ۱۰۰گرم باشه خیلی کم نیست نگران نباش
۷۲۰۰ ک خیلی خوبه دخترمن ۵ماهگی ۶۳۰۰بود
چ دکتر احمقی
بر حسب وزن تولد میگن اصولا
عزیزم شاید نسبت به وزن تولد یا وزن گیری ماهای قبلیش گفته. باید رو نمودار ببینی
نخیر زیادم هست..دکترت عجیبن غریباس
خوبه که وزن تولدش چند بود
عالیه😐 اون چ دکتری بوده
دکترش و عوض کن
بستگی به وزن تولد داره، ولی وزن نرمالیه
خوبه که وزنش
شاید نسبت به قدش گفته
قدش چنده؟
خوبه که وزن تولد چقدر بود
والا دختر من کم مونده 7 ماهش شه 7 کیلوعه
دختر منم همین وزن بود برعکس گفت عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.