۳ پاسخ

شیب دار شیر بده
شیب دار بخوابونش به پهلو بخوابونش همیشه
وقتب شیرش دادی اروغشو حتما بگیر و ده دقیقه رو شونت عمودی نگهش دار
اگه هم اروغ نزد نیم ساعت
من باهمینا تا یک حدودی کنترل کردم
اگه شیر خشک میدی 30سیسی بده اروغشو بگیر باز 30تا دیگه بده

بعد هر بار شیر خوردن بیست دقیقه نیم ساعت حالت عمودی نگهش دارین

ببرش دکتر قطره میده

سوال های مرتبط

مامان هامون مامان هامون ۸ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی