و بالاخره…واکسن دوماهگی 🩷

تصویر
۴ پاسخ

تبش بالا نیس؟؟

از تب سنج راضی هستی ؟

منم امروز زدم کلی کلافه س بچم😭

چقد ازش میترسم😭😭

سوال های مرتبط