۲۹ پاسخ

لابد جلوگیری طبیعی!!!😂

این دیگه فوق مثبته
چقد پررنگ

یکی 3سالشه یکی نزدیک دو سال. اینم هس دارم روانی میشم😂😂

مبارکه عزیزم

چندروز عقب انداختی متوجه نشدی؟خیلی قشنگ پررنگه داره میگه من اومدم خوش اومدم😍😁

ایشالا ک خیره😂

والا انقدر ما عکس بی بی چک مثبت دیدیم این روزا
که می‌ترسیم ماروهم پشت گوشی حامله کنید 🤣🤣

چیزی نیست خواهر، دو‌ماهه اول یکم افسردگی میگیری و‌گریه میکنی بعد حالت خوب میشه😅😅
#زخم‌خورده#

چه مثبت قشنگی به به ❤️

بخدا که میگم‌ی چیزی تو اب لوله کشی ریختن.این روزا هرکیو میبینم میگه جلوگیری داشتم ولی باردارم.🙄
وای خدا منی ک جلوگیری ندارم خیلی میترسم😅مبارکت باشه قشنگم😍

طبیعی جلوگیری داشتی؟

مبارکه ولی خب خدا خودش بهت صبر ایوب بده خواهر من دیگه رد دادم از دستشون😂🤣

جلوگیریت طبیعی بود؟

این دیگه از مثبت هم بیشتره مبارک باشه عزیزم

جلوگیریت چی بود؟

وایییی خداااا چرا همه دارن اینجوری باردار میشن😩چندروزه توهم زدم میگم منم حامله ام بااینکه۵روزه ک پریودم تموم شده🤣

چه جلوگیری قوی داشتی خواهرم

مبارک باشه عزیزم ❤
حتما خواست خدا بوده

این دیگه خیلی مثبته

ماشالله هفته اتم بالاس 😂مامان مانیسا تو دلی

چه مثبت پر رنگی😅

مبااارکه

چه پررنگه

از مثبت هم مثبتتره😐
حالا جلوگیریت چیه

شده دیگه .هیچی دوباره مامان شدنت مبارک

مگه نمیگی جلوگیری داشتی پس چجوری باردار شدی 🫤

کاش من باردار بشم 😂😂😂

🥴🥴🥴🥴وایییییی خیلی بده
من ک فوبیاشو دارم

مبارکه🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری