۳۲ پاسخ

از بیمارستان هم‌دور باشی هرجور شده بچتو ببر یه عکس بگیر ازش

خب اینجا گفتی همه میگن ببر دکتر خودتم میکی دورم از دکتر کاری کسی نمیتونه برات انجام بده بنظرم غیرعادی ورم داره باید خودت ببری هرطور شده

عزیزم تایپیک قبلت خوندم افتاده پسرت
ببرش دکتر حتما خیلی باد کرده دور از جونش از داخل پاره نشده باشه رگ چیزی

اگ بچت واست مهمه و دوسش داری یه زره احساس مادری میکنی ببرش ممکنه خطرناک باشه دختر یکی از دوستام بچش از رو میز افتاد پشت سرش همینجوری باد کرد دوسال بعد بچه عقب‌ موندگی گرفته بود ن ک خیلی شدید کم‌داشت بیخشیدا

اگه استفراغ داشت با تهوع شک نکن و سریع ببر اورژانس ممکنه بعدها مشکل بینایی هم پیدا کنه چون ضربه به پشت سر اگه بخوره ممکنه روی بینایی تاثیر بذاره یه آژانس بگیر برو اورژانس دیگه پول اژانس از یه میلیون که بیشتر نمیشه

عزیزم حتماااا ببر دکتر ... اگر بیمارستان دورهستی خانه بهداشت یا اورژانس نزدیک محل زندگیتون هست سریع ببرش ... فقط ببرش یا اگر خیلی سختت هست زنگ بزن اورژانس سوال بپرس یا خودشون بیان ... به نظرم جدی اش بگیر

چیشده،ب کحا خورده

سلام گلم
بردیش دکتر؟حالش خوبه؟

ببر دکتر حتما
اگه هیچ جوره نمیتونی زنگ بزن اورژانس بیاد

من بودم زنگ می زدم با اسنپ با هرجوری شده می رفتم سر خیلی خطرناک

رو مخچش خورد حتما ببرش دوکتر خطرناکه

ببر دکتر ببین چی

درضمن اصلا نباید میزاشتی میخوابید

پسر منم خورد به مبل چند روز پیش و ورم کرد سرش باد کرد اما نه اینقدر زنگ بزن اورژانس بپرس اما اگه تهوع استفراغ و سرگیجه و خوابالودگی نداره زیاد نگران نباش اما بهتره ببری دکتر

من اگر جای شما بودم بچم رو بغل میردم تا بیمارستان میدوییدم....حتی اگر کیلومتر ها دور بود....خیلی جای بدی از سرش و خیلی زیاد باد کرده

حتما ببرش اورژانس خیلی بد جورباد کرده

وای ببر دکتر بچه رو دور از جون خطرناکه ها

منم چند روز پیش دخترم افتاد با پشت سر خیلی بد ضربه خورد قشنگ از شدت درد داشت از حال میرفت ولی اینجوری باد نکرد حتما ببر بیمارستان خیلی ورم داره خدایی نکرده چیزی نشده باشه از داخل خونریزی چیزی

عزیزم ببرش بیمارستانی جایی بنظرم ورمش عادی نیست
انشاالله چیزی نیست اما یه چک بشه خیالت راحتتره

زنگ بزن از اورژنسم بپرس ولی ببر دکتر چون خیلی بادکرده

اگه بالا نیاورده و گریه طولانی نداشته مشکلی نداره ضربه خورده دیگه طبیعیه باد کنه چک کن حالت گیجی اینا نداشته باشه فقط سعی کن ببریش دکتر

یخ بزار
اون زیر پوستی خونریزی کرده

عزیزم چرا دکتر نمیبری
خداقل یه اورژانس زنگ‌بزن

پاشواماده کن ببرش دکتر
توروخدا این چیزاروشوخی نگیرید.ببر عکس بگیرن از سرش چرا ریلکسی دختر

یخ باید میذاشتی وفتی افتاد از رو مبل ک ایجور باد نکنه
ببر بیمارستان

ببرش دکتر ، غیر طبیعی شده

چرا این طوری شده؟؟؟؟؟؟؟

الانم هنوز گریه میکنه؟تا یک ساعت بیدار گذاشتیش؟

چرا ایجوری شده خورده زمین؟؟
ببر دکتر عکس میگیرن اگ خورده زمین

ببرش دکتر خو عکس بگیرن

طفلک😢

چرا اینطوری شده دکتر بردی ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری