عزیزم همه در شرایط مشابه هستیم
ما اینجا
کم خوابیم
گاهی بی خوابیم
خیلی خسته ایم
اما به این فکر می کنم که من مراقب یه فرشته کوچولو هستم که خدا بهم سپرده
معلومه که خدا بغلت کرده چون یه فرشته به نام پناه داده بهت تا مراقبش باشی!
عزیزم وقتی نگاهت رو تغییر بدی دنیاتم رنگ زیباتری داره.
بچه خیلیییی سخته
امااااا
قشنگم هست
شیرینم هست
همش میگذره و فقط یه مرحله از رشدشون اینقدر به ما وابسته هستند.
عزیزم همه شرایط مشابهی رو داریم فقط باید صبور باشیم و کم نیاریم من گاهی یک هفته میشه که وقت نمیکنم حتی بیرون برم همش در حال بچه داری و خانه داری و بشور و بپز
مامان پناه حق داری،منم تنهام
این روزها میگذره
یک روز دلمون تنگ میشه برای این دورانشون.
فکر کنم کسی نیست بذاری پیشش.
اگر مهد نزدیک خونه هست روزی دوساعت ببرش،حتی خودت یه گوشه بشین اوایل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.