#شیرخشک
#پوشک
#فرزندپروری
#گهواره

تصویر
۱۱ پاسخ

بریز کف دیگت برای ته دیگ

من باشم میریزم این روغن کار خودشو کرده دیگه😐

وا بریز دور بابا چ خیلی

بزار اگ سیب زمینی چیزی خواستی باهاش سرخ کن

نه عزیزم میتونی بریزی اگر برنجت سبزی پلو باشه مسخص نمیشه بوش. اکر برنج سفید با پیاز کشمش هم باشه مشخص نمیشه

بریز دور استفاده کردی دیگه ازش حیف نیست ک 🥴

من دوست دارم چون مزه ماهی رو گرفته🙄

واااای خیلی🥴

بو بد نگیره برنجت

بو میگیره

مزخرف میشه 🥴

سوال های مرتبط

مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۱۶ ماهگی
مامان Ⱨ₳₦₳₱🦪🥺💗 مامان Ⱨ₳₦₳₱🦪🥺💗 ۱ سالگی