کارگر چی؟؟ مگه عیدی میدن ب همه جا
دوبرابر حقوق پایه میریزن دیگه شما حق اولاد،مسکن،اضافه کاریو کم کن بعد دوبرابر کن.به ما ۲۴ ریختن
والا هنوز نریختن
هیچی😐
برا ما ۲۸میلیون ریختن
حداقل ۱۰ میلیون
حداکثر۳۰میلیون
ما همیشه حداکثرو میریزن برامون
آره خیلی کم ریختن کل مبلغ باید قسطامونو بدیم
عیدی برای همه ۱۰ تومنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.