#پوشک #شیرخشک #گهواره #فرزندپروری #همه چی😂

تصویر
۸ پاسخ

کارگر چی؟؟ مگه عیدی میدن ب همه جا

دوبرابر حقوق پایه میریزن دیگه شما حق اولاد،مسکن،اضافه کاریو کم کن بعد دوبرابر کن.به ما ۲۴ ریختن

والا هنوز نریختن

هیچی😐

برا ما ۲۸میلیون ریختن

حداقل ۱۰ میلیون
حداکثر۳۰میلیون

ما همیشه حداکثرو میریزن برامون

آره خیلی کم ریختن کل مبلغ باید قسطامونو بدیم

عیدی برای همه ۱۰ تومنه

سوال های مرتبط

مامان فنچ من مامان فنچ من ۱۷ ماهگی
مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۱۶ ماهگی
مامان سیدهامین مامان سیدهامین ۱ سالگی
مامان دلانا خانوم💕 مامان دلانا خانوم💕 ۱۶ ماهگی
مامان پسرم❤️ مامان پسرم❤️ ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان آرتا👶🏻 مامان آرتا👶🏻 ۱۶ ماهگی