# فرزندپروری
#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

من یدونه شلوار پاش میکنم و یه رکابی و استین بلند

من بلوز آستین بلند وشلوار خونمون گرمه چون

شبا سه تا لباس یه آسین کوتاه دوتا بلند پتو نمیندازه با یه شلوار گرم پوشاکم میکنم

سوال های مرتبط

مامان سیدهامین مامان سیدهامین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دلانا خانوم💕 مامان دلانا خانوم💕 ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۱۶ ماهگی