پوشک فرزندپروری شیرخشک

تصویر
۱۱ پاسخ

بنطر من عالیههههه‌
منکه دایم استفاذه میکنم.لکه روغن.هر لکه سرسخت رو برد.

واسه دختر اولیم خیلی استفاده میکردم عصای دستم بود واقعا. بعد دیگه پیدا نشد.‌الان چندماهه وارد بازار شده ولی اصصصلا مثل قبل نیس حیفه پول که بدی پاش. دو بار لباسارو شستم باهاش دریغ از ذره ای تغییر

معجزه ی لباسای لک دار و چرک طور عصای دسته خدایی😍😍😍

والا خیلی تاثیری نداره

وای چقدر گشتم اینو دیگه تو مغازه ها پیدا نکردم عالیه اصلا خیلی عالیه لباس هارو بشدت تمیز میکنه

ممنونم ازتون 🌹

من کلا از این استفاده میکنم میریزم تولباسشویی ولی با دمای بالا باید شسته بشه چون تو دمای بالا عمل میکنه آب داغ باید باشه ولی عالیه

من استفاده میکنم خیلی عالیه

برای لباس خوبه؟
مثلا بعضی پارچه ها اصلا لکه شون پاک نمیشه برا اینجور پارچه ها خوبه؟؟

بد نیست اما اسپری اکتیو بهتره

اصلا لکه بر جالبی نیست

سوال های مرتبط

مامان سیدهامین مامان سیدهامین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دلانا خانوم💕 مامان دلانا خانوم💕 ۱۶ ماهگی
مامان پسرم❤️ مامان پسرم❤️ ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۱۶ ماهگی