بنطر من عالیههههه
منکه دایم استفاذه میکنم.لکه روغن.هر لکه سرسخت رو برد.
واسه دختر اولیم خیلی استفاده میکردم عصای دستم بود واقعا. بعد دیگه پیدا نشد.الان چندماهه وارد بازار شده ولی اصصصلا مثل قبل نیس حیفه پول که بدی پاش. دو بار لباسارو شستم باهاش دریغ از ذره ای تغییر
معجزه ی لباسای لک دار و چرک طور عصای دسته خدایی😍😍😍
والا خیلی تاثیری نداره
وای چقدر گشتم اینو دیگه تو مغازه ها پیدا نکردم عالیه اصلا خیلی عالیه لباس هارو بشدت تمیز میکنه
ممنونم ازتون 🌹
من کلا از این استفاده میکنم میریزم تولباسشویی ولی با دمای بالا باید شسته بشه چون تو دمای بالا عمل میکنه آب داغ باید باشه ولی عالیه
من استفاده میکنم خیلی عالیه
برای لباس خوبه؟
مثلا بعضی پارچه ها اصلا لکه شون پاک نمیشه برا اینجور پارچه ها خوبه؟؟
بد نیست اما اسپری اکتیو بهتره
اصلا لکه بر جالبی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.