برو دکتر عمومی بگو یه ازمایش چکاپ بنویسه، احتمالا ویتامین دی بدنت کمه از داروخونه بخر بخور
مال من کلسیم و د ۳ کم بود پاهام استخوناش درد میکرد بعد زایمان .اینکه میخوابی و بیحالی احتمالا کم خونی هم داری
ویتامین بدنت کمه مخصوصا دی
برو آزمایش بده شاید ویتامینای بدنت کمه
من باردار ک شده بودم اینجوری شده بودم😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.