#شیر خشک#فرزندپروری#پوشک

تصویر
۵ پاسخ

برو دکتر عمومی بگو یه ازمایش چکاپ بنویسه، احتمالا ویتامین دی بدنت کمه از داروخونه بخر بخور

مال من کلسیم و د ۳ کم بود پاهام استخوناش درد میکرد بعد زایمان .اینکه میخوابی و بیحالی احتمالا کم خونی هم داری

ویتامین بدنت کمه مخصوصا دی

برو آزمایش بده شاید ویتامینای بدنت کمه

من باردار ک شده بودم اینجوری شده بودم😁😁

سوال های مرتبط

مامان سیدهامین مامان سیدهامین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دلانا خانوم💕 مامان دلانا خانوم💕 ۱۶ ماهگی
مامان پسرم❤️ مامان پسرم❤️ ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۱۶ ماهگی