۱۴ پاسخ

سعی کن از شیر جداشون کنی چون واسشون زیاد تاثیری نداره هرجی بیشتر بگذره شیره بی کیفیت تر میشه نه مقوی تر
با کمک دکتر یه قرصی چیزی بگیر بخور شیرت خشک شه جدا شن بهشون شیر های پر چرب بده یا شیر خشک های خوب منم پسرم شیر خودمو میخوره ولی ریزه اس همه ام میگن اول ک اهمیتی نمیدم دوم دکترم گفت شیر شبو قطع کن ولی من یک سال و هفت ماهه شد کاملا جداش میکنم بجاش غذای های مقوی میدم تا زیاد سمت شیر نیاد هرچند با شیر خوردن ب خاب میره

خیلیی سختههه🫠🫠😩بخدا من تو یکی شیردادن. موندم دارم میمیرم چجوری اخه دوتا شیرمیدی
کاش. از اول شیرخشک داده بودیم بهشون🫠مخصوصا شما که دوتان
حالا سعی کن شیرخودتو کمتر کنی غذا بیشتر بخورن
بعدم قطع کنی

اي خدا جانمممم خدا بهت توان بده عزيزم واقعا سخته خدا مامانتو حفظ كنه كه كمكت ميكنه ... سعي كن غذا بيشتر بدي بخورن حداقل همه چيو امتحان كن ببين چي دوس دارن

دختر منم لاغر خوب میشن به دندون هستن تازه راه میرن فعالیتی بچه ها دارن آدم بزرگان ندارن من دکتر بردم گفت خوب میشه پسرم همین طور لاغر بود تا کلاس ششم یهو خوب شد اگه فیزیک بدنی خودت و همسرت تپلی هست شک نکن چاق میشه اگه لاغر هستید ک به خودتون رفته نگران نباش

فکرنکن ازشیربگیریشون خوب میشن غذامیخورن گنادارن

وای دختررر ماشاالله بهت چجوری دوتارو شیر خودتو میدی من به دخترم میدادم ضعف میکردم الان هم شیر منو میخوره هم شیر خشک
چند کیلو هستن

حرف دل منوزدی بخصوص این که مریضن همیشه اول عیدتابعدسیزده درگیربودن بااین ویروس حالاازدیشب بازتب دارن اسهال دیگه خسته شدم دلم براشون کبابه

ینی دکتر میگه شیر مادر نده دیگه؟؟؟ چرااا؟؟؟

بنظرم یکی بده خونه مامانت ۴ شب
گشنش شد شیرخشک بدن بهش با شیشه شیر وقتی تو نباشی مجبور بخور
دیگه یکی خوب شد اون یکی بفرست دارو هم بخور شیرت خشک بشه شیرخشم بده بهشون
نان بده ک اکثر بچها دوس دارن

😥😥واسه دوقلو شیردادن فک کنم سخت ترین کار دنیا باشه

وزنشون چقدرهست؟شیرخشک آپتامیل پرونوترابدی بهترهس طعمش نزدیک به شیرمادرهس

منم دخترم همینه ، دکترشم همین حرفو زد

همدریم عزیزم دختر منم عین بچه هاته موندم چیکار کنم

واسشون دوباره شیر خشک بگیر امتحان کن شیر خشک های اپتامیل و سوپرامیل بده

سوال های مرتبط