سلام کیااین ماه میخان iuiکنن؟

۹ پاسخ

منم میخوام انجام بدم برای تعیین جنسیت

ببینم 26پرریود میشم یا28

هربار آ یو آی چقد میدی جهاد؟

شما قم همشو جهاد انجام دادی؟
ریحانه چرا نمیری اونم میگن خوبه ک.
مشکلت چیه؟

من هفته دیگه باید انجام بدم

اگر خدا یاری کنه ماه بعد میخوام انجام بدم

بعد چند ماه اقدام طبیعی اولین بار آی بو آی کردی ؟

من کردم ۴بارمنفی شدم

تو میخای کنی؟

سوال های مرتبط

درانتظارلطف خدا درانتظارلطف خدا قصد بارداری