۱۰ پاسخ

با خودش آشپزی کن مثلا غذایی که میخای واسش درست کنی و بزار خودشم مشارکت داشته باشه بعد که غذا آماده شد بگو مامان ببین این همون غذایی هست که درست کردی بخور ببین چه خوشمزه شده مثلا کشمش پلو درست میکنی کشمش ها رو بده آیلین خیس کنه حین کار چنتا کشمش هم بده بهش بخوره وقتی غذا آماده شد بگو ببین کشمش ها چه خوشکل شدن چون قبل پخت طعمش رو چشیده احتمالا وقت خوردن غذا هم کمتر گارد بگیره این روش هم امتحان کن شاید جواب داد عزیزم اگر قبلا امتحان نکردی

اونجوری نمیخوره پسر من وقتی نخوره میگم گاگاها دارن گریه میکنن بخور زود تموم بشه

عزیزم سویق چاقی کودکان براش بگیر عالیه وزن دهی بالا داره

مولتی ویتامین پدیابست بش بده
من ازوقتی ب رستا دادم غذاش یکم بهتره
صبح بردمش بهداشت
وزنش ۱۱و۲۰۰بود گفت کمه
ولی قدش خوب بود۸۹

بچه های منم همینن
دخترم خوردنش بد نیست ولی رشدش افتضاحه

دختر من بدغذا بود بدترم شده همه ش بازیگوشی می کنه، غذاهایی که دوست داشت و آنقدر خورده از اونها هم بدش میاد دیگه

دختر منم همینه بشدت بدغذاس خیلی اذیتم میکنه صبح ساعت ۱۱بیدار شده یدونه تخم مرغ آبپز خورده با یه کوچولو موز ناهارم دو قاشق برنج دیگه ۳/۵خوابید اینا رو هم به زور خورده هااااا اصن حرصم میگیره بخدا

ماست با غذا اضلا نبایذ بدی تمام آهن غذارو میگیره ک

دختر منم لاغره ده کیلو هرچی میدم قدشم کوتاهه تخم مرغم نمیخوره

قدش چنده دختر منم بیست آبانیه

سوال های مرتبط